بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


با امیرخان دوستی خاله خرسه نداشته باشیم!

http://upload7.ir/imgs/2014-03/19584813859410908663.jpg

مع الوصف؛انتقاد از عملکرد کبه اصلا تخریب نام ندارد و فقط شاید به خاطر فرصت کمی که این بازیکن برای جا افتادن در تیم داشته بتوان به آن گفت کمی بی انصافی کرده ایم!
در هر صورت بعد از بازی با سایپا که کبه در موقعیتی مشابه دیدار با الجزیره توپ رو به تیرک دروازه کوبید،گفتیم بازیکنی که در چنین موقعیتهای نتواند بهترین تصمیم و بعد ضربه را به توپ بزند،یعنی یک بازیکن آماتور است و این بازیکنان به کار تیم در لیگ قهرمانان آسیا و بازی های مهم داخلی نمی آید!
همانطور که دیدیم در بازی با الریان نیز همچین توپی را با فاصله بیشتر از خط دروازه به تیرک تیم عربی کوبید و در این بازی نیز ....
ما نه با یک بازیکنی که  تا به حال به ما آزاری رسانده و احیانا به از تیم رقیب به تیم ما آمده مشکلی داریم و نه جای کسی را برای ما در تیم تنگ کرده!
اما هم کارنامه وی در طول دوران فوتبالش و هم عملکرد فنی این بازیکن در تیم داماش و حالا استقلال برای همه روشن و غیر قابل کتمان است!
بله در بازی با الریان و یا الشباب و خیلی از دیدارهای لیگ برتریمان از این دست فرصتها را امثال حنیف عمران زاده و یا آرش برهانی و دیگر بازیکنان تیم از دست داده اند!اما هر هواداری می تواند متوجه فرق بین  فرصت سوزی ها این بازیکنان با بازیکنی چون کبه که به شخصه معتقدم کارایی وی چیزی تو مایه های بازیکن پرنده فروش خارجی پرسپولیسه، چیزی تو مایه های بازیکن پرنده فروش خارجی پرسپولیسه، 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 1 / 1393برچسب:لیگ برتر,استقلال,امیر قلعه نویی,هواداران,مشاوران فنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com